Myspace Cursors @ JellyMuffin.comMyspace Layouts & cursors
hello people!
welcome to my blog.
adiexoxo was here.
jom dengar celotey ngengade saye

Blogroll

Pages

Friday, March 7, 2014

tanpa sedar

ex aq tnpa sedar tak tahu akan dia diperhatikan.. x ku sangka.. die da melupakan aw sepenuhnya.. dgan kemunculan lelaki.. hari ni hari jadi ku.  aq sentiasa ingat. perista hari jadiku tahun lepas.. kenangan bersama.. aq doakan kebahgiaannya.. walaopun perit.. tpi ttap aq telan.. demi masa depan dia yg aq syg.. siti mariam bte salim. kao lah wanita yg sntiasa berada di hati aq.

Friday, January 3, 2014

AQ MASIH MENCINTAINYA

finally aq tao yg ex aq da pon jmpe pasangan bru.. hurmm.. pjam celik dah dekat 3 blan.. tpi skjapkan.. da dpt bru.. aq ni.. ntah la.. ati aq trtutup untuk trme sape2..  cme aq sedih.. btape xpat die melupakan aq.. mgkin aq bkan laki yg die prlukan.. ntah.. mse aq dgan die.. btul kew smua layanan die.. atau palsu.. aq cnfused.. x faham.. n trtnye2.. walaomcmmne sklipon.. aq doakan kbhgian die.. aq dah buat yg trbaik.. smua yg kau perlukan dlu aq berikan 100% untuk kau gembira..  so harap die happy.. lgpon diedah lpe kot.. ntah laa. aq arap die dah lpe.. aq pon x nk die jdik mcm aq..  x slah aq cintakan org uh walaopon x dpt.. setiap yg trjdik ade hikmahnye.. harap mcm uh la.. x jdik pon x pe.. aq seronok brsme dgn die.. AQ MASIH MENCINTAI NYA

Friday, October 25, 2013

hancur

skunk idup aq hancur... sape yg hncurkan.. dri aq sndri.. aq trlalu sygkan dia... smpaikan aq x boleh nk fokus.. aq x boleh nk ilangkan memori manis aq brsme nya.. skunk.. aq trpkse mncri jlan idup aq balik.. aq kene mulekan idup aq balik.. blajar aq ntah kemane.. aq ntah kemane.. dah xdew arah tuju... aq keliru... aq sdg mncrik jwpan.. mgkin ni diari terakhir ku.. kalao aq dah peroleh arah tuju idup aq.. mgkin aq akan menulis kembali... sakit dihati belum terubat.. walaopun idup aq msnah sklipun.. itu pilihan ku... tiada kene mngena dgn siapa2... aq x ksah diri aq msnah.. asalkan kao bhgia.. aq x mnyesal.. mgkin aq bodoh.. tpi.. aq trlalu mnyayangi kao.. aq bkan insan smpurna.. aq x prlukan teman idup yg trbaik.. aq hnya prlukan kao sorg.. aq tao kao dah pon melupakan aq.. kunci ati aq hnya pd kao.. kao xdpt berikannya pd siapa2.. jodoh mgkin dtgan tuhan... tpi aq boleh memilih jalan aq sndri... aq memilih untuk tdak menerima sesiapa untuk mnjdi psangan idup aq srlain kao.. walaupon aq membujang smpai mati.. kerna kao adalah jntung aq untuk aq truskan idup.. biarlah dri aq hncur.. asalkan ati aq x lupekan knangan brsame kao.. biarlah mse itu trkunci... hnya kao sorg mmpunyai kunci tu.. mngkin x prcye.. tpi itulah dri aq.. ade cinta itu monyet.. adew cinta itu buta.. adew cnta pula cinta mati.. aq dah pon pilih..  mmg itu lah jalan aq.. dan aq redha.. aq x boleh nak ubah... aq dah cube.. brape bnyak kali aq cube.. x boleh... dan mcm2 aq cube.. akhirnya.. jawapan adlah jodoh aq adalah kao.. walaopon aq x dpt memiliki jasad. tpi aq memiliki memori manis brsama kao... cubelah buka klao rse drinya ikhlas dan yakin.. btape yakinkah korg boleh menandingi keyakinan diri ku..

Monday, September 16, 2013

xkan berhenti berharap

Skunk ni die mule bukak hidup bru...
Sdgkan aq still merindui dia..
Jahat kot aq kat die..
Smpai die dah xnk hbungi aq..
Itu aq x tao.. 
Dri hri uh aq trtnye2..
Hurmmm.. tpi kalao fmily die dah xleh nk trime aq.. aq rse mang x smpai mane.. cntoh.. rita rudaini.. hahaha.. amboi.. gosip pon aq tao.. hahaha.. 
Larilah mnew2.. kalao x dpt kbrkatan dri mak ayah..
Sme jew.. tpi aq kesal... ending yg x indah dpt untuk aq dan die.. 
Aq sntiasa mnyayangi die..
Kalao ade org gegarkan pintu hati dia...
Aq x boleh nk buat ape.. nk jahanamkan mmg boleh.. biler2.. tpi aq syg dia.. aq hnye skadar boleh bckp.. tpi nk buat.. x snggup aq lukekan.. lg2 mak ayah dia.. hati mmg ade.. tpi biarlah..  aq jdik pengecut dgan dia.. haiii.. mcm2 aq buat ntuk bersame dgan dia... kngan manis... hurmmm.. aq smpan.. sape nak ketuk pintu hti aq.. ketuklah.. hahaha.. tpi kunci mnx kat dia.. kalao knal la kan.. hahaha.. sbb knci uh hny pd dia.. 

Monday, August 19, 2013

aq pasti tiada siapa yg boleh ketuk pintu hati aq selain dia. .
aq teralu menyayangi dia. .
x mungkin ade perempuan yg dapat menggantikan dia. .
tpi aq cemburu. .
aq cemburu kenapa dia senang terima hakikat nie. .
kenapa dia senang untuk menerima org lama kembali. .
walaupun dia berkata yang dia layan kerana dia mencri kembali. . .
kenape begitu mudah untuk diterima. .
dan kenapa begitu mudah kau campak aq jauh dri hati kau. .
walau aq berharap. .
tpi aq tau. .  kalau beginilah jalannya. .  x mgkin kau akan menunggu aq. .
dan x mgkin jugak kau akan bersama dengan bekas kekasih lama mu. .
sebab aq tao. .  aq kenal pergai mu. .
aq ingat dri permuaan kita kenal. .
dri 3 tahun lepas. .
permulaan dri fb. .
mengetahui yg kau pernah mnjdi kekasih kawan kelasku. .
tpi selepas aq bru mengenali mu. .
tau2 kau dah berpunya. .
kisah kau bermula disi2. .
kau knal bekas kekasihmu. .
kau berikan sepenuh hati mu padanya. .
tpi tetap x dapat. .  kerana dia sudah bertunang atas pintaan ibu bpa. .
tpi kau ttap merayu padanya. .
selepas itu. .  kau cri peganti untuk menghiburkan hati. .
kau dgan org kedua pada raya haji. .  pada masa itu juga aq ingin dtg kerumah mu. .
tpi kau kata kawan kau nak dtg. .
rupanya kau ada kekasih mu dan kekasihmu ingin berjumpa fmily mu..
aq tetap berusaha. .
aq berjumpa dgan mu pada 25hb november 2012. .
itulah kali pertama aq berjumpa dgan nye. .
aq berjumpa hnya 3 jam. .  aq bersembang di kfc mahkota parade.
mcm2 cerita. .  kelkar. .  aq duduk di kerusi sebelah dan bukan bertentangan dgan nya. .
dia bertanya. .  kenpa duduk disi2. .  aq menjawab x selesa duduk tepi dinding. .  susah nak makan. .
ayat cover. .
selepas uh. .  aq berjumpa pada 2nd date. . pada 2hb december 2012. .
aq beli 6 kuntum bunga ros untuk penghargaan bgi dia kerana sudi berjumpa dgan aq.. .
aq bgi kejutan even time uh die tgh sakit perut. .
aq dengan rase malu terus bgi dia dkat mcd kota melaka.  .
aq nmpak raut wajah muka dia. .
nmpak ayu. .
selepas itu aq contact dia. .
smbil uh aq cube selidik latar beakang dia dri kawan2 ku. .
bru aq tau dia sudah berpunye. . lgi2 aq tgk kat fb. .
aq ingat nak berbincang sebelum dia balik dri terengganu. .
tpi aq x sabar. . dia kata. . bincang pda hari kita berjumpa. .
semasa 1st date. . aq dah pown bertanya. .
dah berpunya. .
dia menjawab belum . .
so aq tau yg dia hnya ingin seseorang yg boleh prihatin terhadap dia. .
aq bejumpa dengannya kali ke3 di terminal bus di melaka central. .
dia bru pulang dri terengganu. .  berjalan dgan kawan2. .
aq pown pergi menjempt dia. .  dan aq terus pergi ke pantai. . sebelum uh pekena lah dulu. .  lapar. .
bila tiba di tepi pantai. .  bermulalah cerita. . . dia x leh trima aq kerana aq lmbat. .
aq tetap usaha. .  panjg kgk ah cerita dia. .
so aq pendekkan. .
last2 aq couple dgan dia. .
tpi time uh dia nak cube putuskan hbgan dia dgn kekasih kedua. .
aq pown cube sedaya upaya aq untuk tambat hati dia. .  bukan time uh jew k. .  aq nie jenis yg lembut jika kene crenye. .  aq akan berikan segala2nya untuk org yg aq syg. . .
smpailah hari terakhir. .
berbalik cerita. .  aq tau sikap dia. .  aq tau kisah silam dia. .
dan aq terima die seadanya. .
tpi kenapa dia x dapat trime hakikat yg aq nie pemarah. .  aq marah2 bukan lah marah smpai terajang ke ape. .  pling koman pon tinggikan suara dan tuding jari. .
sentuh. .  aq still boleh pkir lg. .  aq bukan lelaki dayus. .
tpi die x percaya pada aq. .  die kata aq mgkin akan cederakan dia. .  mmg salaha aq. . . tpi kalau kite x memarahi org yg kite syg. .  xkan berubah sikap dia. .
xkan ade rse takot bahkan mgkin akan pijak2 jew kepala kita. .
aq ikotkan kate2 permintaan kau. .  tpi kau lgsg x jge hati aq. .
salah kew aq memarahi kau. .
dalam sepanjang kite bercinta. .
setiap bulan aq dtg berjumpa kau. . smetime 2 kli sebulan. .  ade mse aq dtg setiap mnggu. .
distu aq syg sgt2 kau. .
dan kau berikan kasih syg kau pd aq. .  tpi sejak kau balik kg. .  mcm2 halangan. .
fmiy kau x dpt trima cre aq. .  sbb cre aq mgkin berpikiran wajar. .
dan aq x suke org lain cmpur urusan peribadi aq. . salah aq jgk x jge hati mereka. . .
aq pendekkan lgi cerita. .
last2 hari raya aq separuh bermkna dan separuh x bermkna. .
bermakna bg aq adalah dia dtg berjumpa dgan keluarga ku. .
walaupon mak aq x dpt trima dgn rela disebabkan faktor aq belum lg tmat pelajaran. .
tpi yg lain dah terima. .  lgi2 aqak aq. .
tpi raya uh jgak lah yg buat kisah aq dgan dia terhenti. .
dia x fham aq.. . alasan kerja. .  penat. .  lupa nak jge hati aq. .
aq terlalu marah. .  yelah lg2 setan smua bermaharaja lela. .
aq meninggikan suara ku. .  smbi aq tubuk lah stereng kereta aq. .
mungkin itu dia takot dgan aq. .
aq minx maaf. .
aq syg kau. .  terlalu menyayangi kau. .
knpelah nsib aq jdik begini. .
aq nk kau pham. .  hidup bkan untuk sntiase bersuke ria. .
mesti ade dukanye. .
belajar lah dri kesilapan. .
aq harap kau jgn lah lupe. .
aq tao kau nk bebas. .
bebas dri terkongkong. .


aq tao dia dah mula cntact balik ex die. .
xkan lah dah ntact mknenye cume nak berkwan. .
aq rse x mgkin kowt. .
aq tao dia nak kembali balik. .
mgkin i2 la sbb nape dia mula nak menyakitkan ati aq. .
ex dia dah pown putus tunang. .
so dia dah adew jalan untuk pulang kembali. .
mknenye aq dah x bergune lg untuk dia. .
aqtao. .  aq hnye untuk sementra. .

boleh kew aq percaya dan trima jika akan dtg org yg aq syg ingin kembali. .
padahal aq tao yg die sentiasa menyayangi org sebelumku. .
boleh kew aq percaya yg dia tidak menjdi seperti dulu..
aq sygkan dia. .
aq x snggup melihat dia berubah. .
spertimana dia telah berubah untuk kebaikan dirinya. .
bolehkah aq percya pada dirinya. .
bahwasanya aq sendri telah mencoba menerima seseorang itu dengan hati yg ikhlas. .
boleh kew aq trima nya untuk kli kedua. .
aq berharap dia sedar dan tdak lg mengulangi dan beljar dri kesilapan. .